Sunday, November 15, 2009

Fly fm :)

Today, pegi pav ada Geovani gath then baru gerak OU dengan Mai semua. Hm, apa yang jadi kat pav seriously malas nak cerita panjang kot sedih pe benda semua ada. HA HA. Wht so ever weh. Like i care ?

Dah sampai OU lepak dengan budak Damon dekat Arena. Makan semua kan. Lepas dah penat lepak around 8 Terus gerak central park avenue :) Oh yeah Fly Fm concert time babeh

Gerak sana first perfomance caprice and annatasha. "Thinking Of you' Wahh, gila gempak bhaii after that disagree perform hm takda lah best mana biasa je fr sure aku tak minat disagree. Then, sapa tah perfome pastu Yuna and Faizal Tahir perfome gila best sial :))

Then, Fandy call. Aww, HA HA. Dia kata you kat mana ? Then, aku cakap dalam ni lah fly Aduh, you kat mana ? Fandy cakap i kat dalam amek ah. Oh okay then amek dorang dengan alip and rafael. Oh thnks much lah korang iloveyou cewahh. Then jumpa semua dah buat -______- Terus bla pegi arena dorang lain tu semua seems macam bengang aku jalan macam dorang tu tak exist langsung yela dorang cakap aku tak tau arena or wht lah en. Okay fine aku bla turun bawah jumpa guard tak cakap assalamualaikum or what direct tanya arena kat mana ? Aduh, tak sopan langsung. Nasib baik guard tu tak sound kalau sound ? Hm, aku sound dia balik. HA HA. Bangang je guard tu cakap arena terus je then okay pegi sana cari Ira. Dah jumpa macam biasalahkan berkasih sayang dulu baru chat or whtever lah. Makan mi kantonis yang masin plus tak sedap.

Aduh hidayah ada ke benda masin yang sedap ? Come on lah. Fr sure tak sedap oh :p Then, banyak benda jadi lah juag time tu mals nak cite. Paling penting ada gaduh after fly tadi tu lah dorang nak gaduh pasal aku come on lah aku fair okay layan sama rata *poyo. Eh, jangan percaya penipuan semata mata :DD

The best part time fly time party ah dance macam -________- Idk nak cakap apa. Fr sure best Gila monyet ah. Ada satu mamat ni siap dance non stop ? Aduh tak penat ke bang ? Dah nak senak ni tau tak :p

Balik nak kereta kawan irah. Fuhh, thnks much doh kalau tak i tak tau nak balik naik apa doh. Haa, si Iqram ni pula dari masuk kereta keluar kereta masuk balik lawak non stop tu lah orang suruh masuk raja lawak tak nak. Degil elleh taku kontroversi lah tu :p But, serious fun gila lepak dgn dorang plus tempat yang opposite castle tu macam -____- best gila bhaii macam kat rumah dah. Tak yah nak cakap apa. Best Gilaa plus plus ? HAA, macam mana tu. Then, balik lah around 3 o'clock in te morning. Patu headache come. Macam sial. GRR. End of the story now aku kat rumah ika sleep over kat rumah dia with ira my shorty one

Dya

No comments:

Post a Comment