Sunday, March 7, 2010

Futsal Tournament (:

Duhh, memang malas doh nak gerak Amapng Sport Planet . Hm, baik online je kan ?

Aku tanya hafidz;

Me; You tak pegi sport planet ? Support Danish ?
Hafidz; I ingat nak pegi tapi petang sikit lah habis kerja
Me; Oh okay, habis kerja what time ?
Hafidz;4 u tunggu dekat lrt Ampang nanti arnd 430 i sampai
Me; You nak pergi dengan i ke ?
Hafidz; Ye lah tak boleh ke ?
Me; Boleh , anything fr you lah :)
Hafidz; Hha, thanks :)

Hm, baru pukul berapa ? LAMBAT LAGI PUKUL 4. Then onl;ine lah tiba hafidz cakap ni

Hafidz; You maybe i tak pegi lah duk rumah je kot nak tidur penatt
Me; Oh its okay then BYE

Asl tak cakap awalawal duhh kalau tak boleh aku pergi awal sikit tadi, grr nvm lah. Aku offline mandi mandi terus amek cab sampai sana tengok tengok damon-ians nak balik. Eh, awalnya dorang balik ingat kan futsal dah habis. Hm, tak sempat nak tengok :( Then aku try masuk jalan jalan jumpa deen,alip sape tah lagi kan lupa. Patu jalan lagi jumpa irfan,naim,aman,bie,kimie,esha,ekin,twinkle ;)

Twinkle, ekin esha semua tu nak gerak seri maya . Dorang ajak aku but sorry im not intrested. Sorry lah bosan dah lepak sana -.- Masuk masuk ada orang panggil DYA tengok tengok fie danish salam then bla :) Pusing tepi ada ray && apek lcs tengah berasap .hha

Masuk dalam cari geovani tak jumpa rupanya mereka dah balik. Ramai gila duhh jumpa kat sana, apek, yus,ryz,hazein,adib,akmal,beby,atien,fawa,moy,hafiz captain, razman. Tak terkira.

Jalan jalan nampak aidil, aww dia boleh hug aku dengan peluh nya. Eeii seboleh boleh kan sayang ? Sabar je nasib baik lah sayang kalau tak i tumbuk muka you tahu tak.

Pusing belakang jumpa ady salam mintak rokok blah. Hha. BAPAK TAK BOLEH BLA. Aku tgk match lcs vs captain bapak lawak rayy boleh tunjuk gaya pula kat dalam court tuu apalah you ni rayy. Hha. But, paling best captain A vs bv3. Bak kata dorang bapak khusyuk duhh dya tengok. well ada aidil kan, cehh :p

Pastu balik tuu lepak kat entrance sport planet dengan AIDIL, AWW. Thn dia nak balik dah salam hugging bugging semua then dia blah :( Hm, macam hari lain tak jumpa kan ? Patu aku dengan lacosa-ians pun gerak makan kat mamak. Hha, bapak lawak duhh aku duduk satu meja dengan rayy jap lagi rayy kata okay tak our first date ? Hha. Saving je kan kat mamak :p Hha. Kelakar je dia. Dahlah, air tiru aku. Grr

Bapak boring taktahu pergi mana then ryz ajak lepak ampang point mula mula nak main bowling then semua KERING. haha. Apalah ryz invite main bowling wrong timing. Nvm next time pun ada kan ryz ? Hha. Pastu dorang boleh ajak karoeke-ing bapak lawak lah sial Btw, thanks fathir ajar dya main pool :') hm, rayy balik sebab penat bye raizuan :)

Malam tuu, lepas hantar kawna kawan rayy dengan aku pegi pav. Tadi hantar ryz kat pav sekarang lepak pula. Mak aii bapak kosong sial pav jumpa pert,yamin && ani pert new girlfie. Haih, kau ni pert ada je awek kau kan ? Hm, boringg gilaaaaaaaaaaaaa (!)

Then aku cakap kat fathir pergi Andalus nak ? Oh okay. Pergilah sana sampai sana jumpa ezaidi,adzri,faizal pastu macam soulmate baru zaidi. Ceh taktahu lah aku sapa dia siap pakai baju sama lagi tau :p Sweet tuu :) Omg today bday pejal then wish pastu dorang dah bayar dorang blah kteorang amek meja korang. Ezaidi kata kirim salam kat kawan kawan kau ;) Oh okayyy. Baiknyaa ezaidi :D SI ADZRI PULA BOLEH PEGANG KETIAK AKU. EEII GELI TAHU (!)

Balik Andalus, sleep over kat rumah me neighbour Nana :) Haha. TAK BOLEH TIDUR DUHH. Thats all fr todayy


Dyaa

No comments:

Post a Comment